<insert name here>
这篇文章需要翻译。你可以帮助杀手中文维基来 翻译它

你最好当心……
You Better Watch Out…
HBM mission 07.jpg
任务信息
隶属游戏 杀手:血钱
地点 美国🇺🇸,萨科拉曼多,落基山脉
哈维兰的豪宅
时间 2004年12月24日
任务目标
刺杀目标 洛恩·德·哈维兰
查德·宾厄姆二世
神秘的女刺客 (可选)
任务指南

你最好当心……/任务指南

剧情顺序
<<  杀手:契约 猎人与猎物  >>
游戏顺序
<<  乌鸦的谋杀 密西西比河惨案  >>
你最好当心……——杀手中文维基

你最好当心……是《杀手:血钱》的第七个任务。

概述

亚历山大·利兰·凯恩在讲述新奥尔良狂欢节事件时刻意歪曲事实,诬陷47刺杀美国内务部长未遂,而自己作为一个保护者形象出现,不仅保护了部长还击杀了一个47的“同伙”——二代克隆人马克·布莱亚二世。在瑞克·亨德森追问克隆人的研究到了哪一步时,亚历山大极力渲染克隆人的危害,耸言数年之内便有上千个穷凶极恶的克隆人诞生。瑞克忧虑民众对克隆研究的支持率很高,亚历山大则认为民众如果得知47暗杀了参议员之子将会改变态度,那次他们甚至布置好了人手以猎杀47……

时间是2004年12月24日,参议员查德·宾厄姆利益集团的人雇佣了47去除掉影响其竞选的败家子和利用录像带敲诈参议员的色情业大亨。戴安娜透露出ICA遇到了麻烦的消息,但是47没有理会只是专注于这场精密的暗杀活动。在任务中,他遭遇了亚历山大派来的女刺客,杀手果断将其击杀挫败了针对他的阴谋。

任务简报

你好,47。 你的下一个任务在落基山脉。

参议员宾厄姆被色情文学大亨洛恩·德·哈维兰利用一份主角是参议员之子查德的极不体面的录像带勒索。录像带显示了在德·哈维兰的一个成人夜总会里查德与一个舞女幽会,并与她进行了一些稍显粗暴但颇具创意的性行为。那个女孩没能在这场遭遇中幸存下来。正值参议员宾厄姆参加紧张的连任竞选活动,这段录像很可能令他落选。谁晓得他儿子未来还会有什么出格之举。

我们的客户想要得到录像带。客户安排查德参加德·哈维兰的年度税日聚会,该聚会将在色情大亨的山庄举办。我们有一张查德最近期的照片,但是德·哈维兰很怕上镜,最近期的照片也是在他十岁时拍摄的。

这个任务不容易,47。此地虽没有重兵把守,但依然戒备森严。

戴安娜·伯恩伍德

目标1:洛恩·德·哈维兰

他自称花花公子,色情爱好者以及美国文化象征。这个脱衣舞俱乐部老板、杂志业巨头还是个再生基督徒。

洛恩大部分时间都在主卧度过。在那里,他细细欣赏那些透过他脱衣舞俱乐部秘密房间中的单向镜偷摄的大量影像。目前,他主要收入来源是对政客,牧师和电影明星的敲诈勒索。他偶尔会举行盛大的派对,在那里与他的客人进行短暂交谈。然后便退居到他罪孽的巢穴中,等待着摄像机记录下知名人士的不轨行为。

目标2:查德·宾厄姆二世

参议员宾厄姆希望他最小的儿子查德二世能继承父业。但在高中毕业后,查德却经常混迹于当地的酒吧或脱衣舞会这类乌烟瘴气的地方。在一次惯常的寻欢作乐中,他将一名洛恩·德·哈维兰俱乐部里的脱衣舞女双手反绑。紧接着事情就一发而不可收拾了,简言之,那女孩被紧紧束缚并塞上了嘴,最后不幸死去。像往常一样,洛恩德哈维兰用一个摄像头分秒不落地记录下了每一个肮脏的细节。

查德素有暴力冷血的恶名,他常在情绪激动时殴打脱衣舞女,有时甚至会将她们打得面目全非。

取得:录像带

这份录像是由洛恩名下众多妓院里其中一家的监控摄像机拍摄的。录像记录下了查德·宾厄姆与一个舞女进行的肉体交易。在这场性爱游戏中他冲昏了头脑,或多或少是由于意外,导致了那女孩的窒息。女孩因为缺氧面色铁青,查德则在惊慌失措中抛下了她。

情报

  • 今年就别期待任何礼物了——圣诞老人喝得烂醉。
  • 酒保了解如何在“岩洞”里提高性能。
  • 侍者通常在工作人员更衣室里淋浴。
  • 再恼人的小狗也抗拒不了香肠的诱惑。
  • 玻璃底室外按摩浴缸俯瞰着70英尺下的码头。
  • 在上流社会,掺了料的饮料极为风靡。
  • 重型灯架安置在摄影棚。
  • 最近,洛恩聘请了一位前美国空军直升机驾驶员。

报纸

查德·宾厄姆二世遇害,警方怀疑此事涉及血钱交易

洛基山脉,2004年12月25日

萨克拉门托警察局今天上午证实,参议员查德·宾厄姆之少子查德·宾厄姆二世与男性杂志《Popqurn》创始人洛恩·德·哈维兰被发现昨晚死于哈维兰的豪宅中。

参议员决议向白宫进发已经有些时候了,他的儿子正迅速成为他主要的政治负担。朋友们认为,这实际上正是由于他父亲受人尊崇,才令这个年轻人如此肆无忌惮。

“他不像他的父亲,这一点他心里很清楚。”一个朋友说,“他觉得不管自己做了什么都令人沮丧。所以他只是自暴自弃了,你知道的,我猜他的英年早逝不可避免。”

几个丹佛的妓女告诉八卦小报,宾厄姆曾对她们进行过肉体虐待。同时,有未经证实的说法是他与一个颇受欢迎的脱衣舞娘之死息息相关,这个谣言广为流传。而他的父亲将这一切视为诽谤。

“这可悲的现实,”参议员在上个月的地方电视采访中说道,“当你参与高层官员竞选时,你的整个家庭都会沦为这些卑劣记者们集中攻诘的对象。真令人作呕。”

“整个家已是风雨飘摇了,”一个参议员的助手说,“不会有任何官方声明或任何的什么消息。这个家庭只希望新闻界留给他们私人空间,让他们能静静平缓亲人逝去的伤痛。”

CIA Counter-Terrorism Experts "Stumped" by Recent Assassinations [Compiled from wire services]

In the wake of the current wave of high-profile assassinations around the world and sensational international headlines about a shadowy group of albino terrorists, CIA Counter-Terrorism experts find themselves unusually dependent on foreign governments?and no wiser for it.

"Frankly, everyone's stumped," says one veteran counter-terrorism operative, who spoke on condition of anonymity. "Usually when you see this much action, on this broad a scale, you can't help finding a smoking gun or two. But we've got nothing. Not only that--we can't even dream up a unifying motive to figure out what they're trying to accomplish."

Another knowledgeable source frames the issue more bleakly. "Any group that can do this much, this often, on this kind of scale, with this kind of reach, and remain this hidden not just to the CIA, but to virtually the entire worldwide intelligence community?well, it's just not possible unless they've got at least a couple of governments in their pocket. And that's the really scary thing: which governments?"

U.S. State Department officials working in conjunction with various federal counter-terrorism units believe the usual suspects can be ruled out.

"Frankly," one such official told this reporter, "most of the so-called rogue governments just don't have this kind of reach. They don't have the independent resources they'd need to coordinate something of this magnitude. They'd have to be working with partners, and where there are partners there are leaks. This has to have been organized by rogue elements within the community of developed western nations... and that's what makes it so disturbing."

Cont'd, p. 4

New Motto Bill Introduced in State Senate by Jack Clark

It's no longer just a late-night talk show joke: Colorado is finally beginning to take the necessary political steps required to change its state motto.

The Latin motto "Nil sine Numine" is typically translated into English as "Nothing without Providence." Comedians have emphasized for years that this would be an ideal motto for Rhode Island. Some state lawmakers are beginning to tire of the joke.

"I guess in the old days Providence meant something like destiny or heaven or I don't know what," says 32-year-old State Senator Jackie Dawes of Glenwood Springs, "but these days when people hear 'Providence' they think, like, Rhode Island. And I don't think that's what you want in a state motto. Imagine if Rhode Island's motto was, like, 'Home of the Rocky Mountains' or something. That wouldn't make much sense, would it? I don't think so. That's why I'm proud to be sponsoring the New Motto Bill."

State Senator Dawes is one of eight young State Senators behind the bill, which would create a process by which a new motto could be drafted, discussed, and ratified by voters. The bill itself does not propose any alternatives.

Mysterious Radiation Deaths Prompt Emergency Summits [Compiled from wire services]

The International Atomic Energy Agency has called an emergency summit to discuss the ramifications of the widely-publicized but still unexplained death of two Baghdad men from radiation poisoning, and to coordinate a global response to what may well be the first incident of "loose" weapons-grade plutonium.

The United Nations Security Council will also be meeting behind closed doors later today to discuss the situation, which one high-ranking officials has characterized as "the most significant nuclear threat since the Cuban Missile crisis."

In the United States, Stewart Administration officials have been issuing statements intended to soothe public fears. "This isn't necessarily a doomsday scenario," Department of Defense spokesman Kyle Gordon said at a hastily-arranged press briefing last night. "It's one thing for a terrorist organization to get their hands on some loose plutonium. It's an entirely different story to try and get the technology to use that plutonium in a nuclear bomb."

Donkeys Get Kick-Start from Off-Season by Adam Sikorski

Denver --Real football fans know that seasons are often won and lost long before the first mini-camps of spring. In the era of free-agency gone amok, a franchise can make or break its chances with a single clause in a single player's contract. One bad trade, one un-renewed contract, and you can go from Super Bowl favorites to the divisional doghouse faster than a speeding bullet pass.

Orange and Blue fans should therefore take heart. This may have been one of the best off-seasons in team history. The already-formidable backfield has been strengthened with the re-signing of last year's workhorses and a stellar draft. The offensive line has been beefed up considerably and will certainly benefit from the addition of All-Pro offensive tackle Nathan Sedgefork. Last year's suspect secondary has been completely overhauled. And best of all, last week's acquittal of all-star wide-receiver Reggie "Psycho" Watson (on four of the five felony charges against him) suggests that he may be back in the line-up sooner than expected.

Cont'd, p. B4

轶事

  • 本次任务的雇主属于查德·宾厄姆利益集团,甚至就是参议员本人。
杀手:血钱任务
美国,巴尔的摩 一个公众人物之死
智利,科尔查瓜 葡萄酒成之年
法国,巴黎 落幕
美国,加利福尼亚州 水平线 - 新的人生
美国,路易斯安那州 乌鸦的谋杀
美国,加利福尼亚州 你最好当心……
美国,密西西比州 密西西比河惨案 - 直到死亡将我们分开
美国,拉斯维加斯 纸牌屋 - 与魔共舞
美国,华盛顿 修正案XXV
N/A 安魂曲
5.0
1人评价
avatar